expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
[url=http://bunnyherolabs.com/adopt/showpet.php?b=bWM9aGVkZ2Vob2cuc3dmJmNscj0weGQxYTYxMCZjbj1ib2NrbyZhbj1sYWR5Li4uYi5mLmYu][img]http://petimage.bunnyherolabs.com/adopt/petimage/bWM9aGVkZ2Vob2cuc3dmJmNscj0weGQxYTYxMCZjbj1ib2NrbyZhbj1sYWR5Li4uYi5mLmYu.png[/img][/url]

среда, 28. мај 2014.

New facial features! // Нове црте лица!

Blago onima koji su SuperStar dobili su totalno nova usta i oci to jest Nove crte lica.Ovakva slika ce vam doci u poruci sigurno kada ste odvorili poriku vec ste znali o cemu se radi!?
Ja jesam!!

Koja devojka od ova tri vam je najlepsa?
Ko prvi odgovori bice u mom sledecem postu!!
Meni ova u sredini!

Ko je SuperStar-SS?
Ja nazalost Ne!





Cena:

Biti SS-SuperStar
Meni se to nesvidja ali sta se mora mora se!!
Da li znate zasto su napravili ovu ponudu?
Da bi vise njih uplatili SuperStar clanstvo
Ali etoo!

Koliko puta sta uplatili SS zbog neke nove cene ili kao sto je ovo ISKRENO!? Ja nijednom hahahah....


                                           Zilim vam da sto pre uplatite SS!!!!




Нема коментара:

Постави коментар