expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
[url=http://bunnyherolabs.com/adopt/showpet.php?b=bWM9aGVkZ2Vob2cuc3dmJmNscj0weGQxYTYxMCZjbj1ib2NrbyZhbj1sYWR5Li4uYi5mLmYu][img]http://petimage.bunnyherolabs.com/adopt/petimage/bWM9aGVkZ2Vob2cuc3dmJmNscj0weGQxYTYxMCZjbj1ib2NrbyZhbj1sYWR5Li4uYi5mLmYu.png[/img][/url]

уторак, 3. јун 2014.

Intervju sa FunnyKetrin12 ♥♥♥

Jako sam uzbuđena jel je ovo moj prvi intervju !!!!!!!!!!!!
Ajde da pocnemo :))))

p- pitanje O- odgovor

P: Koliko dugo igras stardoll??
O:Stardoll igram vec godinu dana samo sam pocela na drugom profilu koji su mi hakolvali 
P: Kako si pronasala stardoll??
O: Rekla mi je drugarica 
P: Da li si nekada bila ss/royalty ili si vec ??
O: Ne nisam bila ni ss ni royalty ali trebala bih 14. juna posatti ss
P: Da li imas neke nagrade ako imas nabroji ih.
O: Nemam neke vazne nagrade ali bi volela da imam :)
P: Sta volis dad dizajniras ??
O: Najvise volim da dizajniram kosu i ako mi zapravo jako lose ide :)
P: Koja ti je omiljena lutka na stardoll-u ??
O: Omiljena lutka na stardoll-u mi je Avir Lavinge.
P: Sta preporucuje ostalim clanovima ??
O: Preporucujem svima da uvek budu ono sto jesu jer je stardoll igrica u kojoj treba 
da budemo ono sto jesmo i da izmisljamo svoje stilove i da ne kopiramo druge .)                                                                                    Ovo smoi naz dve zar nismo lepe?
                                                                                                                Napisi u komentar :)))))))


                         Hvala ti sto si pristala na intervju to mi mnogoooooooo znaci 

      Komentarisiite !!!!!




            

Нема коментара:

Постави коментар