expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
[url=http://bunnyherolabs.com/adopt/showpet.php?b=bWM9aGVkZ2Vob2cuc3dmJmNscj0weGQxYTYxMCZjbj1ib2NrbyZhbj1sYWR5Li4uYi5mLmYu][img]http://petimage.bunnyherolabs.com/adopt/petimage/bWM9aGVkZ2Vob2cuc3dmJmNscj0weGQxYTYxMCZjbj1ib2NrbyZhbj1sYWR5Li4uYi5mLmYu.png[/img][/url]

недеља, 1. јун 2014.

Itervju sa princezom9mimi

1.Koliko dugo igras stardoll?
Stardoll igram tek 4 meseca ali sam veoma uspesna!!

2.Sta ti se najvise svidja na nasem blogu?
Na vasem blogu najvise mi se svidja Ko je to!!

3.Zbog cega igras Stardoll?
Zato sto je igrica veoma kreativna i zanimljiva!!

4.Sta te inspirise da stvaras nove dizajne?
Inspirisu me nove trgovine i poznate zvezde!!


5.Koja poznata licnost ti se najvise dopada?
Licnost koja je po meni najlepsa je MiciRainbow2

6.Da li uzimas besplatne stvari?
Da uzimam!

7.Zasto uzimas?
Zato sto su lepe zato sto su besplatne!

8.Da li imas svoj blog?
Da

9.O cemu je ?
O modi!!!!!


10.Nesto za kraj....
Nadam se da ce te ulaziti na moj blog i da ce vam se svideti!
Pratite i ovaj blog!♥
Vidi mo se!!♥
                                                            KOMENTARISITE♥♥






Нема коментара:

Постави коментар