expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
[url=http://bunnyherolabs.com/adopt/showpet.php?b=bWM9aGVkZ2Vob2cuc3dmJmNscj0weGQxYTYxMCZjbj1ib2NrbyZhbj1sYWR5Li4uYi5mLmYu][img]http://petimage.bunnyherolabs.com/adopt/petimage/bWM9aGVkZ2Vob2cuc3dmJmNscj0weGQxYTYxMCZjbj1ib2NrbyZhbj1sYWR5Li4uYi5mLmYu.png[/img][/url]

четвртак, 19. јун 2014.

Nova trgovina Epiphany

Jako mi je zao ali veceras putujem i necu moci da pisem na blogu ali ja sam jako srecna ko nebi bio ali necete dugo ostati sami Kristina1silk uskoro dolazi!!
Ali ajde da predjemo na postic!

Hakovana sam nisam mogla da bverujem srecom potvrdila sam svoju email adresu pa cekam sutra da mi stigne nadam se da ce stici u suprotnom pravim novi stardoll ili cu mozda prestati da igram stardoll nemojte biti tuzni jer cu vas obavestavati sta se desava na stardoll-u necu prestati da pisem na ovom blogu.

Stigla nam je nova trgovina zove se Epiphany
Ovakva slika ce vam stici u poruci

Ja lepo kazem da necu izostaviti ovaj blog i ako sam hakovana!!
Trenutno nemam vremena da stavim cene ali Kico ako citas ovo kada se budes vratila nadogradi ovaj post i stavi cene!!


Cao vidimo se  za 12dana a mozda nesto stavim dok budem bila u InternetCaffe-u mada neverujem caoo
Ljubim vas!!
Voli vas vasa hakovana Lady_B.F.F.

1 коментар: