expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
[url=http://bunnyherolabs.com/adopt/showpet.php?b=bWM9aGVkZ2Vob2cuc3dmJmNscj0weGQxYTYxMCZjbj1ib2NrbyZhbj1sYWR5Li4uYi5mLmYu][img]http://petimage.bunnyherolabs.com/adopt/petimage/bWM9aGVkZ2Vob2cuc3dmJmNscj0weGQxYTYxMCZjbj1ib2NrbyZhbj1sYWR5Li4uYi5mLmYu.png[/img][/url]

среда, 2. јул 2014.

Tribute DIOR COUTURE

Stize nam nova radnja i zove ze Tribute DIOR COUTURE!!
Moram da vam se pohvalim i da vam kazem da sam napravila novi stardoll i da sam ss-SuperStar Juhuuu
Ajde da predjimo na posti!
I da zovem se  joka-koka hahahaha samo je to bilo slobodno :)
Ajde stvarno da predjemo na stvar!!!
 
Ova slika ce vam stici u poruci!! 








Moja omiljena strana je strana 2.
To je ova strana cak sam i napravila divnu kombinaciju ali ci je tek sutra objaviti!!!!
Cene bi volela da stavim ali nemogu jer nemam vremena!!
Samo mogu da vam kazem da je jako skupo ova bela haljina u sredini negde oko 65sd kada bi ja imala za to ja to nebi kupila! :( Nadam se ni vi nadjite nesto bolje a ne da bacate sd-re na te gluposti!!!!!

Hvala sto ste hteli da citate caoo!

                                                             joka-koka.

Нема коментара:

Постави коментар